Samstag, 27. Oktober 2012

آیا ملی مذهبیها، ملایان را در انحراف مشروطه به سمت مشروعه و نهایتا انقلاب 1357 یاری دادند؟

واژه جعلی ملی مذهبی در سایه کدام فریب ،توسط چه کسانی و زیر چتر کدام تفکر ساخته و پرداخته شد و چه کسانی دستهای ملایان را گرفتند تا بر دوش نام ایران و ایرانی،بتوانند فاجعه 57 را بیافرینند ؟

نطق مصدق السلطنه قاجار در جلسه 11 مجلس شورای اسلامی به تاریخ 26 شهریور 1305 برابر با هجدهم سپتامبر 1926

عقیده ما مسلمین این است که حضرت رسول اکرم و پیغمبر خاتم(ص) صلی الله علیه و آله و سلم پادشاه اسلام است و چون ایران مسلمان است لذا سلطان ایران است و بر هر ایرانی دیانتمندی و هر مسلمان شرافتمندی فرض است که در راه اجرای فرموده پیغمبر خدا که میفرماید: الاسلام یعلوا ولا یعلی علیه (اسلام بر هر چیزی برتری دارد و چیزی برتر از آن نسیت) از وطن خود دفاع کند .اگر فاتح شد عالم دیانت و ایرانیت را روحی تازه دمیده و چنانچه مغلوب و مقتول شد در راه خدا شراب شهادت را چشیده است:





Donnerstag, 25. Oktober 2012

روز ایران در ایالت یوتای آمریکا

25 اکتبر 1973،اعلامیه فرماندار ایالت یوتای آمریکا: به مناسبت اعطای دکترای افتخاری به امیر اصلان افشار سفیر ایران و به مناسبت جشن های 2500 ساله شاهنشاهی ایران و دوستی و رفاقت بین ایالت یوتا و ایران،من فرماندار یوتا،امروز روز 25 اکتبر 1973 را در تمام ایالت یوتا روز ایران اعلام میکنم.
خاطرات دکتر امیر اصلان افشار صفحه 321

Donnerstag, 18. Oktober 2012

مغزشویی مقدس !


اولین مستند درباره مافیای مداحی و مغزشویی رهبر ایران 
لطفا با انتشار و اطلاع رسانی این اثر ما رایاری کرده و به ادامه پروژه تاریخ نانوشته مردم ایران دلگرم سازید 
چرا با مردمم براستی سخن نگویم؟ تمام مدعیان شفا از دست امامان و قدیسان و مراجع شیعه در کل طول تاریخ، در برابر میلیونها انسانی که توسط کپک پنی سیلین نجات میابند رقمی بسیار ناچیز است.مراجع سیاسی شیعه میدانند که اگر اربابان تخیلیشان بازنشسته شوند سرنوشت محتومشان چیزی جز فراموشی و نابودی نخواهد بود. پس با تمام قدرت، مذبوحانه در جهت خلاف تاریخ،در بوق جهالت میدمند و به بهانه مقدس بودن اعتقادات مردم، امکان هرگونه نقد این عقاید را بر مردم ایران بسته اند.