Dienstag, 20. März 2012

پیام نوروزی من !!

به عنوان یک ایرانی دور از میهن،میخواهم پیامی نوروزی بدهم! یعنی نمیشه؟!! یعنی سهم من ایرانی در پیام دادن به ایرانیان،کمتر از خامنه ای قاتل جوانان ایرانیست؟ کمتر از آنانیست که آثار باستانی ایرازمین را به غارت میبرند و سمبلها و نشانه های ایران کهن و تاریخ و فرهنگش را ویران میکنند؟ آیا سهم من ایرانی کمتر از کسیست که ملت به جان آمده و به پا خاسته ایران را مشتی خس و خاشاک مینامد؟آیا سهم من از ایران کمتر آن نان به نرخ روز خورانیست که 34 سال پیش کشور را به طمع حاکمیت دار و دسته خود،دو دستی تحویل ملایان نا ایرانی دشمن این تاریخ و فرهنگ دادند؟
اما پیام من کوتاه است و آن این است که:
ایرانیان راستین که در هر شرایطی افکار و اعمالتان در جهت آزادی ایران از چنگال مسلمانان تازی و جانشینانشان است در این راه سخت و دشوار، با تکیه بر فرهنگ پاک و ایرانی خویش،هر روز راسختر و استوارتر با دروغ و هرزگی انیران اشغالگر بجنگیم و دست در دست هم در آزادی و آبادی میهن خویش بکوشیم


پاینده ایران

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen