Dienstag, 22. Mai 2012

دليل تمامی سيه روزی ها و پسمانده گی های تاريخی ما (نوشتاری از امیر سپهر)



این نوشتار از امیر سپهر است که بسیار دوستش دارم.  این مطلب ، بدین جهت از سایت ایشان کپی برداری شده و به وبلاگ من آورده شده که در بالاترین، لینک باید به صفحه خود مطلب باشد



 دليل تمامی سيه روزی ها و پسمانده گی های تاريخی ما، «شرف فروشی» بخشی از خود ما ايرانيان بوده و هست!





خوب به چهره ی اين «جوان ايرانی» بنگريد و به ياوه های مستهجن وی گوش فرادهيد. من کوچکترين ترديدی ندارم که او خود خيلی بهتر از من و شما هم ميداند که اين متنی که بدست وی داده اند که در پشت دوربين بخواند چیزی نیست مگر مشتی دروغ مبتذل  و تهمتهایی سخیف و اصلا  شرم آور.

اما وی اين اراجيف شرم آور را بی اينکه کمترين احساس «شرم و حيايی» داشته باشد، خيلی هم اتفاقآ با حرارت و شوق ميخواند. چرا که در «فرهنگ» و «ضميرناخودآگاه» او و بخشی از ايرانيان، ظاهر گشتن در تلويزيون و مشهور شدن و پول درآوردن، «اصل» و «ارزش» است، نه فروزه هايی چون راستی و وجدان و شرف و ناموس و وطن و هم وطن.

ترديد نداشته باشيد که اگر فردا اين حکومت برافتد، همين جوان بی اخلاقی که امروز اين سان برای رژيم خوش رقصی ميکند، ادعا خواهد کرد که: «بخدا من خودم نيز ميدانستم که تمام اين حرف ها ياوه و تهمت است. اما گناهی نداشتم، چون «آنها» از من ميخواستند اين کار را بکنم».

بی اينکه اين موجود خائن و فرومايه بپذيرد ـ و شايد هم اصلا بداند ـ که خود نيز وارد اين دستگاه ظلم و خيانت و جنايت شده است که يکی از همان «آنها» بشود. در اين امر هم ترديد نکنيد که همين ناانسان، در فردای سقوط اين رژيم، اصلا ادعای «ميهن پرستی» و مبارزه با آن را هم خواهد کرد.

و اين، نمونه ای است از همان «شرف فروشی تاريخی» بخشی از ايرانيان و «اصلی ترين دليل» همه ی سيه روزی های گذشته و حال ما. يعنی جلوه ای کوچک از همان پلشتی فرهنگ ايرانی که تمامی اين سيه روزی ها، بی آبروی ها و فقر و نکبت و ننگ اين دوره از تاريخ ما نيز ناشی از همان است.

زيرا اگر کسانی از خود ما تا اين اندازه «بی اخلاق» و «فرومايه» و «شرف فروش» نمی بودند که وجدان و انسانيت و ميهن و مردم خويش را به «پول و مقام و شهرت» بفروشند که ديگر نه اسکندر مقدونی ميتوانست بر ايران چيره گردد، نه لشگر اعراب، نه چنگيز خان، نه تيمور لنگ، نه هلاکو خان مغول و نه خمينی هندی زاده. از اينروی هم، اصلا هرگز چنين رژيمی در ايران بر سر کار نمی آمد. اگر هم بطور اتفاقی چنين ميشد، هرگز نمی توانست که سی و سه سال در ايران دوام آورده و هر دزدی و تجاوز و جنايتی که دلش خواست بکند و روز بروز هم پروار تر شود.

در مورد اين رژيم، مبادا اين راستی را هم ناديده انگاريد که اصولن خود روضه خوان پلشت و دريوزه ای بنام علی خامنه ای و همچنين احمدی نژاد، رفسنجانی، جنتی، حداد عادل، حسين الله کرم و عزيز جعفری... و ديگر اراذل دزد و متجاوز و خونريز اين رژيم هم، همگی خود از ايرانيان پست و فرومايه و شرف فروش هستند، نه از مردمان چين و روسيه و تبت و عربستان و مغولستان و ارمنستان!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen