Mittwoch, 14. November 2012

جواب به سفسطه گریهای زیبا کلام در صدای آمریکا !

 دیروز در باللاترین مصاحبه ای از زیبا کلام دیدم که توجه بسیارانی را جلب کرد. از آنجا که زیبا کلام مرد روزهای انتخابات است و همیشه در هنگام انتخابات و به منظور گرم کردن تنور انتخاباتی رژیم به میدان میآید و در تلویزیون جمهوری اسلامی بر خلاف اعتقادات 34 ساله و غیر قابل تغییر آن به در فشانی میپردازد،تصمیم گرفتم قسمتی از مصاحبه ی ایشان را در وبلاگم بگذارم که در مصاحبه با جمشید چالنگی از صدای آمریکاست. زیبا کلام بر خلاف عقایدی که در روزهای نزدیک به انتخابات پیدا میکند در این مصاحبه دموکراسی در آمریکا و عقاید بوش را مورد انتقاد قرار میدهد  اما جوابهای جالب خانم الهه بقراط ،مجال پشت هم اندازی بیشتر را به وی نمیدهد




لازم به یادآوری میدانم که همین زیبا کلام در مناظره ای که با حسین الله کرم در دانشگاه علوم پزشکی قزوین داشت نشان داد با ایران هم میانه ای ندارد و مثل حاکمان غاصب 34 ساله ایران،تنها دغدغه اش محمد تازی و دین سرکوبگر وی و صد البته نماینده این دین ستمگر در ایران میباشد. گوشه هایی از این مناظره که در سایت ایسنا بازتاب یافت را در ذیل میخوانید:


زیبا کلام با اشاره به حرف هايي که به برخي از افراد دولت نسبت داده مي شود گفت: باز تکليف من به لحاظ عقيده، تکليف روشني است، شما اگر به دانشکاه تهران بياييد واز دانشجويان من بپرسيد که آيا آقاي دکتر زيبا کلام عيد نوروز را به شما تبريک مي گويد يا نه يک دانشجو هم پيدا نمي کنيد که بگويد آقاي دکتر زيبا کلام عيد نوروز را تبريک مي گويد.مي دانيد چرا؟ چون من آن را خيلي قبول ندارم، از نظر من عيد، دو عيد قربان وعيد فطر هست همان دو عيدي که رسول الله جشن گرفته وبزرگ دانسته است.
زيبا کلام افزود:شما به صورت تيغ انداخته من نگاه نکنيد من يک موي محمد بن عبدالله را به صد تا کوروش، داريوش، خشايار و گذشته ايران، تخت جمشيد وپرسپوليس نمي‌دهم. من تکليفم با عقايد وافکارم روشن است، ولي کساني که تا ديروز متحد اين جريان بودند به نظر من بايد به مردم توضيح بدهند

(متن کامل این مصاحبه را در اینجا بخوانید:

http://old.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1787457



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen